شرایط برگشت کالا

کلیه کالاهای فروشگاه اینترنتی سلام پوز تا ۷ روز در صورت عدم استفاده از کالا قابل تعویض می‌باشند.
کالاهایی مورد ارزیابی برگشت قرار خواهند گرفت که شرایط زیر برای آنها برقرار باشد :

•کالا باید در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه فاکتور فروش و کلیه ملحقات از قبیل راهنمای استفاده، کابل‌ها، باطری و سایر به سلام پوز بازگردانده شود.
•برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از بازگشت را از بین خواهد برد.
•این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
•استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
•اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد باید حداکثر تا ۲۴ ساعت از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری به مجموعه سلام پوز اطلاع داده شود.
•در صورت عدم رضایت مشتری از خرید خود برای کالاهای بدون مشکل در کارایی و ظاهر آن، هزینه های ارسال کالا بر عهده مشتری می باشد